MADAX

Optimized Print Services

 

Optimized Print Services (OPS) firmy Konica Minolta obejmuje konsultację, sprzęt oraz wdrożenie i obsługę systemów biznesowych.

Opierając się na faktach opracowujemy strategie udoskonalania Twojej organizacji, a następnie wprowadzamy ją w życie, wykorzystując zgromadzoną przez lata wiedzę i doświadczenie. Zapewniamy przy tym minimalizację kosztów i bezproblemową realizację procesu reorganizacji.

Koncepcja Optimized Print Services (OPS) dotyczy czterech głównych obszarów:

Sprzęt

Właściwe dopasowanie liczby i rodzaju urządzeń drukujących do potrzeb organizacji, świadczenie w optymalny sposób wsparcia dotyczącego procesów biznesowych i urządzeń oraz zapewnienie trwałej optymalizacji — z uwzględnieniem minimalnego TCO i wpływu na środowisko naturalne.

Proces

Analizowanie obiegu wszystkich dokumentów związanych z działalnością firmy w celu zwiększenia wydajności pracowników, wypracowania oszczędności oraz zaprojektowania i obsługi rozwiązania, które dokładnie odpowiada rzeczywistym wymaganiom.

Finanse

Oferowanie różnych możliwości zakupu i leasingu oraz zróżnicowanych rodzajów umów, jak również integrowanie już zawartych umów w ramach jednego, przejrzystego planu finansowego.

Bezpieczeństwo

Analizowanie obiegu wszystkich dokumentów związanych z działalnością firmy w celu zwiększenia wydajności pracowników, wypracowania oszczędności oraz zaprojektowania i obsługi rozwiązania, które dokładnie odpowiada rzeczywistym wymaganiom.

Korzyści

SmartScan działa w oparciu o sprawdzone algorytmy wiodącej firmy Abbyy, co gwarantuje najwyższą dokładność otrzymanych dokumentów – rozpoznawalność znaków na poziomie 99%. Rozwiązanie powstało i stale rozwijane jest w polskim oddziale Konica Minolta, który zapewnia doskonałe wsparcie lokalne.

  • Przetwarzanie dokumentów z formy papierowej na elektroniczną (OCR)
  • Konwertowanie dokumentów do popularnych, biurowych formatów dostępnych w ramach pakietu oprogramowania MS Office (*.doc, *.xls) lub PDF
  • Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny
  • Ergonomia i prostota interfejsu użytkownika
  • Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%
  • Możliwość zintegrowania Smartscan z wykorzystywanymi systemami do archiwizacji lub ERP
  • Oszczędność czasu i wzrost efektywności pracowników
  • Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwościom przeszukiwania dokumentów
  • W podstawowym pakiecie możliwość przetworzenia, aż 10 000 dokumentów miesięcznie

Wymagania techniczne

Minimalne

 

  • Komputer z procesorem E5200 Pentium Dual-core lub kompatybilnym o minimalnej częstotliwości 1,8 GHz
  • Dysk twardy 250GB SATA
  • 1 GB pamięci RAM
REKOMENDOWANE

 

  • Komputer z procesorem Ex/ x3200, X3320 QC 2.5GHz/1333, 6MB L2 Cache lub kompatybilnym
  • Dyski twarde 2 x 250GB SATA 400W
  • 1 GB pamięci RAM
  • System zainstalowany i skonfigurowany u klienta: Windows 2003 SP2 (32 lub 64-bitowy) / Windows 2008 Server SP1 (32 lub 64-bitowy) / Windows 7
INNE WYMAGANIA

 

  • 2 GB wolnego miejsca na dysku na potrzeby pracy silnika OCR.
  • Konto administratora może wymagać uprawnień do zapisu/odczytu w określonych gałęziach rejestru (szczegółowe informacje zawiera instrukcja obsługi)
  • Microsoft .NET Framework 3.5
  • Podczas instalacji ładowany jest SQL CE

KONTAKT

NAPISZ DO NAS

14 + 7 =