MADAX
Optimized Print Services
Optimized Print Services (OPS) firmy Konica Minolta obejmuje konsultację, sprzęt oraz wdrożenie i obsługę systemów biznesowych.
Opierając się na faktach opracowujemy strategie udoskonalania Twojej organizacji, a następnie wprowadzamy ją w życie, wykorzystując zgromadzoną przez lata wiedzę i doświadczenie. Zapewniamy przy tym minimalizację kosztów i bezproblemową realizację procesu reorganizacji.
Koncepcja Optimized Print Services (OPS) dotyczy czterech głównych obszarów:
Sprzęt
Właściwe dopasowanie liczby i rodzaju urządzeń drukujących do potrzeb organizacji, świadczenie w optymalny sposób wsparcia dotyczącego procesów biznesowych i urządzeń oraz zapewnienie trwałej optymalizacji — z uwzględnieniem minimalnego TCO i wpływu na środowisko naturalne.
Proces
Analizowanie obiegu wszystkich dokumentów związanych z działalnością firmy w celu zwiększenia wydajności pracowników, wypracowania oszczędności oraz zaprojektowania i obsługi rozwiązania, które dokładnie odpowiada rzeczywistym wymaganiom.
Finanse
Oferowanie różnych możliwości zakupu i leasingu oraz zróżnicowanych rodzajów umów, jak również integrowanie już zawartych umów w ramach jednego, przejrzystego planu finansowego.
Bezpieczeństwo
Analizowanie obiegu wszystkich dokumentów związanych z działalnością firmy w celu zwiększenia wydajności pracowników, wypracowania oszczędności oraz zaprojektowania i obsługi rozwiązania, które dokładnie odpowiada rzeczywistym wymaganiom.
Korzyści
SmartScan działa w oparciu o sprawdzone algorytmy wiodącej firmy Abbyy, co gwarantuje najwyższą dokładność otrzymanych dokumentów – rozpoznawalność znaków na poziomie 99%. Rozwiązanie powstało i stale rozwijane jest w polskim oddziale Konica Minolta, który zapewnia doskonałe wsparcie lokalne.
- Przetwarzanie dokumentów z formy papierowej na elektroniczną (OCR)
- Konwertowanie dokumentów do popularnych, biurowych formatów dostępnych w ramach pakietu oprogramowania MS Office (*.doc, *.xls) lub PDF
- Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny
- Ergonomia i prostota interfejsu użytkownika
- Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%
- Możliwość zintegrowania Smartscan z wykorzystywanymi systemami do archiwizacji lub ERP
- Oszczędność czasu i wzrost efektywności pracowników
- Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwościom przeszukiwania dokumentów
- W podstawowym pakiecie możliwość przetworzenia, aż 10 000 dokumentów miesięcznie
Wymagania techniczne
Minimalne
- Komputer z procesorem E5200 Pentium Dual-core lub kompatybilnym o minimalnej częstotliwości 1,8 GHz
- Dysk twardy 250GB SATA
- 1 GB pamięci RAM
REKOMENDOWANE
- Komputer z procesorem Ex/ x3200, X3320 QC 2.5GHz/1333, 6MB L2 Cache lub kompatybilnym
- Dyski twarde 2 x 250GB SATA 400W
- 1 GB pamięci RAM
- System zainstalowany i skonfigurowany u klienta: Windows 2003 SP2 (32 lub 64-bitowy) / Windows 2008 Server SP1 (32 lub 64-bitowy) / Windows 7
INNE WYMAGANIA
- 2 GB wolnego miejsca na dysku na potrzeby pracy silnika OCR.
- Konto administratora może wymagać uprawnień do zapisu/odczytu w określonych gałęziach rejestru (szczegółowe informacje zawiera instrukcja obsługi)
- Microsoft .NET Framework 3.5
- Podczas instalacji ładowany jest SQL CE
KONTAKT